ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Tillbaakaa..

Hej på er!
 
Nu är jag tillbaka igen och ska försöka att börja blogga lite igen ;)
 
Jag har precis målat naglarna och ska snart cykla till musik-lektionen. Jag börjar 20 över så får nog börja fixa mig nu.
I alla fall, måndag igen! Helt okej, för i veckan vet jag att det kommer roliga saker!
Igår beställde jag ett par rosa Vans!! Längtar tills jag får de♥ De kommer nån gång mellan ons-fre! Jag beställde d på Zalando. Igår beställde jag även en rosa Odd Molly klänning på Nelly! Spännande..
 
Jag hinner tyvärr inte blogga mer nu! Måste cykla, hör av mig sen ♥♥♥♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback