ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Sims 3 Semesterparadis

Hej allihopa!
 
Idag är det onsdag och nu är det bara 2 dagar innan helg, skönt. Jag har lite läxor att göra men det är helt okej!
Inget speciellt har väl hänt idag, det har varit som vanligt. Låter som om att jag har världens tråkigaste liv, haha, men så är det verkligen inte.
 
Emma hängde med mig hem igår, vi dansade till Just Dance 2014! I mellandagarna köpte jag och Ebba ett Wii med många roliga spel och en sån balans-platta. Jätteroligt!
Jag har även fått ett nytt sims!! Sims 3 Semesterparadis, skiiitroligt! Jag köpte det på Cdon för en vecka sen, då kostade det 177kr (55% rabatt) men nu kostar det 399kr igen. Men jag tycker att ni ska köpa det ändå, verkligen värt pengarna, haha.
 
Hörs senare!
Kram ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback