ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Årsresumé 2013- Februari

Februari

 
 
I februari fyllde Ebba och pappa år, dagarna efter varandra. Ebba fick en Kenza-Jacka i en öl-kartong bara för att bråka lite (hon fyllde ju 18år) Vi åt på en kina-restaurang på pappas födelsedag. Vi hade släkt-kalas för de båda. Det var fortfarande mycket snö ute så jag passade på att fota lite, haha.

Vi åkte även till Kanarieöarna, Puerto Rico, den resan får ha ett eget collage.

 På sportlovet drog vi till Kanarieöarna. Alla andra åkte på skidsemester och vi åkte på solsemester, haha. Det var en vääldigt skön resa. Jag hade haft väldig problem med min mage i några månader, jag fick medicin för att jag hade magkatarr, men denna semestern var nog den absolut bästa medicinen egentligen. Vi besökte en suuuperfin strand som heter Amadores beach, jätteblått vatten och nästan vit sand. Vi provade på spansk mat som ni ser en bild av, det var några (många) potatisar i en skål med sås, smakade annorlunda men ändå gott.
För att komma ner till en annan strand som jag jättenära vårt hotell var man tvungen att gå i 708st trappsteg, träningsverk i benen fick man! Men en eftermiddag tyckte jag att jag hade hittat den perfekta genvägen hem. Men jag lurade upp min familj uppför en väldigt brant grusväg och många skällande hundar som jag blev livrädd för. Detta var den varmaste dagen också så det var rättså jobbigt, haha..

På en bild så ser ni en massa gamlingar som stod framför oss, vi var tvungna att fota det, för så såg det ut typ överallt. Det var ett ställde som pensionärer gillar! 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback