ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Årsresumé 2013- Januari

Januari
 Det blev 2013, nyårsafton var väl inte den roligaste. Jag och  Emma pratade och fotade hela kvällen..
Jag och Ebba hade fullt upp med att prova alla funktioner på min nya kamera, Sony NEX F3. Jag var överlycklig att jag äntligen fått den och jag fotade allt jag såg typ, haha. Jag hade en mysig spa-dag med Emma och bakade cupcakes innan skolan drog i gång igen, sista terminen på mellanstadiet. Mer hände väl inte i denna månaden, inte som jag har fotat eller som jag minns..
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback