ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Snöö♥

 
God Morgon!
 
Så himla skönt med lördag! Fast jag kunde bara sova till typ 7.30 idag, jag brukar sova typ till 9-10 på helgerna.
Både igår och idag har det snöat mycket. Men det är bara tunt pudersnö typ. Vår ingång till huset är heelt igensnöad så vi måste verkligen skotta! Det får jag och mamma göra idag. Pappa är och bygger i stugan och Ebba jobbar.
Jag och mamma ska nog köra och hämta Olle när vi har ätit frukost, sen blir det bus i snön. Det är så himla bra att Olle inte smiter när han är lös. Fast kommer det någon gående eller en hund så springer han till de, så man får ju hålla ett öga på honom. Men vi har också en stor baksida där vi brukar busa♥
 
Nu när snön har kommit är jag riiiktigt sugen på att åka skidor. Det är så roligt! Men vi har tyvärr ingen skidresa inbokad, det passar bäst för både mig, Ebba och mamma att åka på sportlovet, men då är Ebba i Gambia och hon vill ju med. Vi får se hur det blir!
 
Nu ska jag äta frukost!
Ha en bra dag!
Kraam♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback