ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

OS♥

Hejsan!
 
Nu har jag sportlov och det är väldigt skönt! Fast jag är uttråkad, alla mina vänner är bortresta :( Vädret är ju inte heller så roligt direkt. Någonting kommer jag nog på att göra. Igår bakade jag bröd och semlemuffins, gott!
Imorgon ska jag och Felicia A och Felicia N gå på bio, frost i 3D! Haha, hoppas att den är bra.
 
Just nu sitter jag och kollar på OS. Jag är ingen sån som sitter hela dagarna och kolla på sport direkt, men har jag väl börjat kolla på något nu när det är OS så är det svårt att komma ifrån, haha. Jag har kollat väldigt mycket på Curling, fast att jag inte har en aning om vad det går ut på, haha! Nu är det ju typ längdskidor stafett eller något sånt hette det. Det är jättespännande, Sverige ligger först!! Man blir ju sååå sugen på att åka skidor när man ser hur fint väder de har där..
 
Nu ska jag baka knäckebröd och sen blir det lunch! :D
 
Ha det bra!♥♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback