ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Årsresumé 2013- April

April

 

När vi hade kommit hem från Vemdalen så var det vår på riktigt, några blommor hade kommit och det var riktigt fint vårväder. Jag hjälpte till att vårstäda i trädgården. Olle fick öppna ett lite sent påskägg och vi passade kusinerna. En dag åkte jag, mamma och pappa ut till havet där mormor och morfar har en stuga. Även mina föräldrar hade blivit väldigt sugna på en stuga. Hela tiden var de på jakt efter att det skulle komma upp en fin stuga. Tillslut hittade vi en, vi åkte på visning, hela stugan var typ ett vrak men ändå lite söt. På något sätt gillade vi den väldigt mycket även att vi visste att vi skulle behöva renovera hela. Den 1 maj var stugan vår! :D 

 

Det blev min 13-årsdag och jag ville inte ha släktkalas på min födelsedag, därför hade vi kalaset dagen efter. På min födelsedag åkte jag och familjen iväg till ett ställe där man kan kolla på alla möjliga lite mindre djur. Små krokodiler, supersöta apor, grodor, ormar, hajar, fiskar och mycket mer! Det var väldigt kul! Det blev en väldigt bra 13-årsdag med många fina presenter!

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback