ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Årsresumé 2013- Mars

Mars                    

Vi firade Maja på 13års dagen, vi var 5st tjejer som åkte och bowlade, kul! Även Emma fyllde 13-år och jag var med henne på hennes släkt-kalas. Vi åkte på ännu en resa, denna gången åkte vi till snön och kylan. En veckas skidsemster med mina småkusiner. Det var en jätterolig resa som jag hoppas att vi kommer att göra om. Det var jättefint väder och backarna var helt fantastiska, jag åkte till och med i de svarta backarna!!

Vi var där över påsk, så det blev även lite påsk-firande där!

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback