ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

¡Hola! ♥

Hej på er!
 
Hoppas att er dag har varit bra! Min dag har varit rättså bra, fast torsdagar är den tråkigaste dagen på heela veckan, fy! Men i morgon är de fredag, så skönt. Helt otroligt att denna veckan har gått så här snabbt!!
 
Jag har kommit på att framöver är vi lediga varannan måndag, haha. Den 20 går vi som vanligt, den 27 är det studiedag, den 3 är det vanlig skoldag och sen öppethus och sen är vi lediga den 10 för att vi gick i skolan när det var öppethus. Haha, rätt skönt ändå! Jag ser verkligen fram emot öppethus, jag och en av mina närmsta vänner, Felicia, ska ha spanska tillsammans hela kvällen. Emma och Maja ska ha matte (jag är sjukt glad att jag inte fick det) Emma var jätteglad över att hon fick matte!
Jag och Felicia är de ända 7orna som ska ha spanska, så jag hoppas att gruppen är liten!
 
Snart kommer mars och april upp på årsresuméen!
 
Nu ska jag göra läxor!
Ha det bra♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback