ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Tisdag

 
 
 
Hejsan!
 
Idag ärr det (sån tur) en lugnare dag! Vi har inga läxor tills i morgon, men lite tills på torsdag och fredag, jag tänkte göra lite av de nu typ. Då blir det lixom lite lugnare i morgon med. När jag har gjort läxorna så ska jag nog fota dagens outfit bilder (Hittar dock inte mitt stativ..) Sen ska jag kanske gå ut och gå en runda (Med emma kanske) om jag orkar. Vi får helt enkelt se vad jag hittar på idag!
 
Ha det bra!
Kram :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback