ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Söndagskväll

Hej!

Det blev inga inlägg igår, vi hade fullt upp o stugan! Vi klippte alla träden mm..
På kvällen. Var vi på kalas hos min ena kusin som fyller 8.
Idag har jag inte gjort mycket nytta, jag har spelat Sims hela dagen, förutom 1 och 1 halv timme då jag var med Emma och Julia och kollade när deras småbröder spelade fotboll! Det var faktiskt kul, de var mycket duktiga! Jag Emma och Julia stod i en kiosk och hade väldigt fult upp, haha! Men kul var det :) jag har faktiskt även tränat ikväll, en liten stund, men jobbigt var det!

I morgon är det måndag och det är alltså skola, jag vill inte! Det hade varit såå skönt att vara ledig en vecka nu!Men men, snaart höstlov...

Nu ska jag göra mig klar, jag ska snart sova, jag är väldigt trött! 

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kram!
Bilden är ifrån när vi kom till Ullared i fredags!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback