ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Onsdagen den 25 September..

 
 
Hejsan!
 
Hoppas att det är bra med er idag! Med mig är det i alla fall bra. Jag kom hem från Emma för en liten stund sedan, mamma skulle klippa sig hemma hos Emma (Emmas mamma klippte min mamma) så då passade jag på att följa med hem till henne.
 
Det har varit en bra dag i skolan, jag och emma har skrattat åt mer eller mindre allt idag, haha. Onsdagar är sånna dagar när det är så lugnt, vi har många längre raster och en hel timmes lunch, idag var det dessutom tacos till lunch! SÅ gott, förutom att allt var typ slut, för att vår klass åt sist av alla i mellanstadiet + högstadiet..
Och att jag råkade spilla köttfärs å hela mitt vita linne..
 
I eftermiddag/kväll ska jag göra lite läxor tills imorgon och kolla på Bonde Söker Fru! Haha, jag vet inte varför jag tycker att det är så bra..
 
Nu får jag sätta igång med läxor!
Kram :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback