ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Lite om mig!

Hejsan!
 
Nu har jag startat en ny blogg igen!
Ni som följde den andra bloggen vet redan en del om mig, men för er som inte har gjort det, tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag heter Ellen och fyllde 13 år den 27 april. Jag bor i en liten by med min mamma pappa och storasyster Ebba. Jag går i klass 7c i en skola som ligger rättså nära mitt hus. På min fritid så gillar jag att träna, spela ukulele/gitarr (som jag har gjort i några år) vara med kompisar och fotografera. Min bästavän heter Emma (www.emmaajuliia.blogg.se) vi träffades för första gången dagen efter jag var född. Sen dess har vi träffats nästan varje dag! Min farmor och farfar har en liten hund som heter Olle (Det är jag och min syster som bestämde namnet♥) Jag träffade honom för fösta gången när han var 5 dagar gammal. Han är väldigt söt och rolig, han är hemma hos mig ofta, ni lär få se en del bilder på honom!
 
Hoppas att i tar er tid att läsa min blogg! Vill ni veta något mer så är det bara till att fråga. :)
 
Vi hörs senare!
Kram
This is me!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback