ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Ge mig looov

 
Hejsan!
 
Hur har er helg varit? Min har varit hyfsat bra, gårdagen var dock lite tråkig, tills eftermiddagen, då olle kom. Han sov här i natt, såå mysigt!!
I fredags, efter skolan, var jag och mamma och köpte vinterjacka, jag hittade en riktigt varm och skön jacka till vintern och en lite tunnare att ha nu på hösten! Jag köpte ett fin-linne som jag hade på mormors 65-års kalas och som jag tänkte att ha på ett stort disco som skolan ordnar.
 
I morgon är det skola igen och jag är sååå trött på det. Jag vill ha loov! Ett till sommarlov nu skulle inte suttit fel. Jag tycker jättemycket om skolan, lärarna och kompisarna, men det är bara det att jag är trött på alla läxor, de korta rasterna och att gå upp tidigt på mornarna. Det blev ju inte bättre när jag fick reda på att det är cykel-orientering på torsdag,hela dagen dessutom.
Förlåt för att jag är så negativ, måste bara få skriva ut det..
Ha en trevlig söndags-kväll! Nu ska jag göra läxor.
Kraam ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback