ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Victoria's secret

Victoria's secret har verkligen blivit populärt! Alla som jag känner (i min ålder och tjejer då) har minst en body mist från vs. SJälv har jag en, Pure Seduction och min syster har en, secret craving.
De luktar såå gott och jag vill enkelt ha alla! Innan så var det väldigt svårt att få tag på de, men nu säljs de på väldigt många sidor på nätet, i ett shoppingcenter här i Sverige, på Kastrup mm.
Det finns sjukt mycket vs saker på http://www.nordicfeel.se/ <------
Där kostar de 119kr, och det är fraktfritt!
 
Jag ska snart beställa därifrån, då ska jag beställa aqua kiss och mango temptation!
Men jag ska nog vänta tills efter höstlovet, för att vi ska nog åka till Lissabon då, och vi åker från Kastrup, så jag ska köpa i affären där då!!
 
Har ni någon? :)
 
Kraam
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback