ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Ut och springa!

en bild från i slutet utav 6an..
Hejsan!
 
Idag är det tisdag och det är faktiskt en lugn dag för mig! So och biologi proven är avklarade, det kändes inte heelt bra, men jag håller tummarna på det bästa! Det jag stör mig lite på, det är att det var en fråga på biologin som jag inte förstod riktigt, och nu i efterhand så har jag kommit på den, suck!
Nu i kväll ska jag kolla lite på kemin eftersom vi ska ha prov på fredag. Jag sak även kolla lite engelska och lite spanska.
 
Vid 5-tiden ska jag springa en runda. Jag sprang i söndags, då gick det såå himla lätt!! Jag hade tråkigt i söndagskväll, hela familjen var och tränade, så då tänkte jag vara duktig och springa en liten runda, jag hade tänkt en runda på kanske 3km, men det gick så himla lätt och jag kände mig inte alls trött eller något, så jag sprang på 1,5km till! Haha.. det lär dock inte gå lika lätt idag, det brukar ju gå sämre efter nån gång som man har sprungit, men jag ska verkligen försöka att komma igång nu!
 
Ha det bra!
Kraam



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback