ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Onödiga frågor om mig

Hittade lite onödiga frågor, som kan vara kul att läsa, haha.
 
1: Vad heter du ? Ellen  
2: Ålder ? 13½
3: Vad har du för Hårfärg ? Rättså mörkbrunt.

4: Vad har du för Ögonfärg ?  Blåa!
5: Vilken är din Skostorlek ? 37/38
6: När fyller du år ? 27 April
7: Vad tycker du mest om hos dig själv ?utseende? Vet inte, typ håret och ögonen!
8: Vad är din Stjärntecken ? Oxe
9: Vad är Ditt lyckonummerr ?  17
10: Vem sov hos dig senast ? Emma, eller Olle, om han räknas, han är ju en hund! Hehe..

11: Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa ?  Min familj och Emma!
12. Vad har du för mobil? iPhone 4s svart
13. Favoritland? Typ USA eller London..
14. Favoritfärg? Ceris, vinröd, marinblå och typ vit..
15. Favoritbok? Flyga Högt
16. Vad gillar du minst med dig själv? Näsan och ansiktsformen
17. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan: Emma
18. Beroende av något? Typ godis och sötsaker, hihi..
19. Har du någon förebild? Typ Linda Blom, hon lever verkligen det livet som jag vill leva sen, www.lindablom.se läs hennes blogg!!
20. Vad vill du ha just nu? Hööstloov
21. Har du några syskon? Ja, en storasyster
22. Tränar du? Inte så mycket, men ska försöka att bli bättre!
23. När går du och lägger dig? Lite när jag vill typ, men jag går oftast och lägger mig mellan 21-22, äälskar att sova, hehe.
24. Är du nöjd med ditt liv? Ja, faktiskt! :)
25. Hur lång är du? Vet inte, men typ 168cm
26. Föredrar du att smsa eller att ringa? Smsa tror jag, men det beror på till vem det är och vad det är!
 
Ha de bra!
 En bild sen i typ vintras, innan jag tonade håret mörkare!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback