ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Min helg...

 
Hej på er!
 
Nu har det varit helg igen, veckan går typ som måndag, fredag, måndag och fredag osv..
Men visst är det skönt med helg, det är rättså fullt upp i skolan just nu. Vi har 2 prov på tisdag och så. Jag börja tröttna lite nu, jag saknar de söndagarna som jag hade förr. Det var lugnt och skönt, jag satt på rummet och pysslade lite och hade ingenting speciellt att göra, bara saker som jag själv ville göra. Men nu för tiden är det inte så, på helgerna försöker jag ändå ta det lugnt och göra lite som jag själv vill, men jag har ändå alltid en "klump i magen" och har liksom en "press" på mig att de måste göras, vilket gör att jag inte riktigt njuter av att spela sims hela förmiddagen eller något liknande. Men nu är det bara 10 dagar i skolan, sen är det höstlov i en HEL vecka!
 
I fredags när jag kom hem så var Olle här, vi har passat honom hela helgen ♥♥ Vi lekte och myste! Så kul♥
Jag var riktigt trött i fredags, vilket blev att jag och olle sov som stockar i soffan, hihi.
I går (lördag) slappade jag lite på förmiddagen, sen gick jag och olle ut och räfsade löv, det är så kul när han springer runt lös och man kan lita på honom! Vi har en enormt stor bok (trädet då, haha) på vår framsida, vilket gör att vi har så sjukt mycket löv överallt nu, så det behövdes verkligen räfsas. I lördags eftermiddag var jag och Emma ute på en liten foto-runda, bilden ovan togs då. Det blev inte så jättemycket fotat, men det var en trevlig liten stund!
Idag har det inte hänt så mycket, jag har pluggat lite till proven och så. Ska försöka träna på något sätt idag, kanske gå en lång-runda och rensa tankarna eller något sånt.
 
Ha det bra♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback