ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Måndag!

 
Hej på er!
 
Hoppas att ni har/ har haft en bra dag idag! Min dag har varit hel ok, lite dryg och så, det känns väl så, det är ju måndag?
 
Som sagt, i veckan har vi väldigt många prov och läxor, inte så kul direkt. I morgon har vi SO-prov/förhör, läraren säger att det är 12 busenkla frågor, men han säger kanske så för att vi inte ska vara nervösa. Jag ska i alla fall plugga på det sen, jag har inte ens börjat, hehe..
Jag ska även jobba i matte boken, har as mycket att göra, även att jag är bland de första i matteboken i min klass..
 
Denna veckan har jag bestämt mig för att vara nyttig, jag ska försöka att inte ta någon typ kaka eller så efter att jag har fikat, det är såå svårt att undvika när det står ett ballerina-kex paket i skafferiet..
Jag ska även försöka träna lite mer på  kvällarna. Tänkte googla lite på olika övningar som man kan göra hemma!
Jag kan dela med mig om jag hittar några bra!
 
Vi hörs senare!
Kram



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback