ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Helg+ Dålig uppdatering

 
 
 
 
Hej på er!
 
Förlåt för denna dåliga uppdatering. Jag har fullt upp på vardagarna, läxor, skola mm..
Men jag ska försöka, jag ska göra lite tidinställt idag. Just nu är det så att alla prov börjar att komma, i veckan ska vi ha prov på so, biologi (eller det är ett förhör på biologin, det riktiga provet är den 15), Svenska, matte x2 osv..
Lite jobbigt när allt kommer på samma gång, men eftersom att jag har hängt med på lektionerna så kommer jag nog att klara det hyfsat bra.
 
I torsdags hade vi cykelorientering, som jag skrev i ett inlägg i förra veckan. Vi cyklade 3,5 mil och det gick rättså bra. Vi cyklade ute på landet, och vägarna var inte direkt "släta" om man säger så, det gick upp och ner, upp och ner hela tiden, jag hade en aning ont i rumpa och ben på kvällen. Men någon direkt träningsverk har jag faktiskt inte, det var lite jag kände i benen igår, men inget mer.
 
I helgen har jag inte gjort så mycket. I fredags kväll var mamma+pappa och jag hemma hos min kompis Julia. Mamma och pappa är väldigt bra vänner med hennes föräldrar och jag och Julia är också mycket bra vänner! Jag har känt Julia i typ hela mitt liv, hon föddes 3 dagar före mig, så mamma och Julias mamma träffades på BB. Dessutom bor vi väldigt nära , vi går dit på bara någon minut!
 
I går var jag trött och spelade sims den mesta delen utav dagen. På eftermiddagen tog jag och mamma me oss Olle ut i skogen så att han kunde springa lite löst, såå mysigt!
På kvällen åt vi god mat och somnade i soffan, hihi.
 
Idag har jag inga stora planer heller. Jag ska göra några tidsinställda inlägg, göra läxor, kanske träna och duscha. Jag hade velat träffa Emma en stund, men jag vet inte om jag hinner det. Min morbror ska komma hit på fika och jag tror att han tar med sig sin familj, mina 2 kusiner och deras mamma.
 
Är det något ni vill att jag ska blogga om eller har andra tips till mig så är det bara till att kommentera!
 
 
Kraam!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback