ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Vinter-Tisdag

Jag tjuvar en bild från Ebba, detta var för nästan 2 år sedan!
 
Hejsan!
 
Idag (och igår) har det varit riktigt kallt ute! Hoppas verkligen att snön kommer snart, fast då kan man dock inte gå med converse längre..
 
Idag har min dag varit helt ok, jag har gjort 2 prov. Spanska hörförståelse och ett matte-prov. Det gick rättså bra, eller spanskan gick väl inte jättebra, men hoppas att det ändå blir några rätt, hehe..
 
I eftermiddags, vid 5, kom Emma hem till mig och vi cyklade till ica och köpte en sak som jag ska visa senare. Jag har haft en lugn eftermiddag idag, så jag har haft tid till att blogga och jag vet vad jag ska blogga om. Men såklart så var min dator varit  konstig. Pappa får kolla på det. Nu bloggar jag ifrån Ebbas dator, men jag tycker mycket mer om min, haha..
 
Vi hörs i morgon!
Kram :)♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback