ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Söndag- Sista dagen på höstlovet

Hej på er!
 
Ännu en vecka med dåligt bloggande, men jag har ju varit ute och rest, vilket gör att det blir så. Men idag ska jag tillbringa mycket tid med datorn. Jag har laddade nyss över alla bilderna som jag har tagit denna veckan på datorn, jag har mycket bilder att visa, jag gör olika inlägg där jag visar några bilder åt gången. Jag ska även berätta mer om resan, eftersom att det inte blev av när vi var där.
 
Men idag är det sista höstlovsdagen, känns inte jättejobbigt men ändå lite.. Orkar inte gå upp på morgonen, dryga lektioner och läxor.. (det vanliga) Men det ska går bra, det är ju bara några veckor till jullovet!!
 
Det är rättså konstigt ändå, om 28 dagar går vi in i december och det är första advent, jag älskar verkligen julen. Men oj vad snabbt det går nu! Det känns som att det var sommarlov för bara några veckor sen! Snart är det 2014, oj!
 
Nu ska jag fortsätta med bilderna!
Kram :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback