ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Söndag- Igen!

 
Jag och Ebba i Lissabon
Hej på er!
 
Nu är det söndag igen, fy så fort tiden går! Denna helgen har gått lite väl fort tycker jag. I fredags var jag på kalas hos lillkusinen som nyss fyllt 10år. Min släkt är väldigt stor, men det kom bara några, därför blev det en lugn och rolig kväll. Igår passad jag olle hela dagen, jag städade och spelade sims. På kvällen åkte jag och ebba och olle hem till farmor o farfar och åt jättegod mat. Mamma och pappa skulle iväg p kvällen, så istället för att vara ensamma hemma så åkte vi dit. Vi var hos de till nio tiden. Efter det åkte jag och Ebba och köpte godis, sen åkte vi hem och kollade på You again, jättebra film!
 
Idag har jag inga större planer. Mamma och pappa ska ut till stugan en stund och sen ska de köpa nya köks-möbler. Jag följer nog inte med, jag kan nog hitta på något roligare att göra än det. Jag ska göra någon läxa så småningom :( Men det är skönt denna veckan, vi går 2 dagar, sen är det studiedag, sen är det 2 dagar till, sen är det heelg!
 
Jag ska även träna på något sätt idag. Innan var jag duktig på att springa varannan dag, men nu är det mörkt redan vid 4 på eftermiddagen, vilket gör att det inte blir av.
 
Nu ska jag fortsätta med att renovera mitt hus på sims!
Ha en bra söndag! ♥☻



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback