ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Sämst på att blogga...

Hej!
 
Ännu en vecka sen jag bloggade, jag fattar inte varför?? Jag hade planerat att jag skulle skriva dag-för-dag i Lissabon, fota mina kläder jag köpte, men nu känns det meningslöst, det var ju typ över 2 veckor sen..
Jag ska bli bättre!
 
I alla fall, hoppas att er helg har varit bra, det har min. Det är så skönt med helger, gå i myskläder och bara göra saker som jag själv vil. Speciellt denna helg, då jag vet att jag nästan inte har några läxor!
Just nu sitter jag på mitt ny städaderum (de ni!) med många ljus tända i mina skönaste byxor och bara tar det lugnt.
Den 20 November har vi studiedag, då har jag och Emma planerat för en spa dag! Bada i mitt badkar, fotbad, måla naglarna, ansiktsmask osv.. såå mysig! Skönt med en sån slappardag mitt i veckan, och även tömma sig med allt prat. Det är egentligen lite konstigt, jag och Emma träffas minst 5 dagar i veckan, och vi har alltid massa saker att prata om. Vi är ju räätt så pratiga i skolan, fast inte på lektionerna, vi vill ju inte få skäll, hehe..
 
 
Ha det så bra!
Kram ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback