ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Plugg

Jag och Ebba hittade Victorias Secret på Lissabons flygplats, ööverlyckliga! Jag vet att jag ser vääldigt sliten ut, halv-sjuk och trött var jag där.
 
Hej!
 
Nu har jag äntligen hunnit "landa". Jag har såklart varit i skolan, onsdagar är allt sköna! Vi har 1h lunch, och bara 1h bild efter lunchen. Vi äter dock klockan 12, vilket är rättså sent, men vi slutar 14,00!
Efter skolan var det hem, äta och i väg mot ukulelen/gitarren. Efter det mötte jag upp mamma utanför musik-huset och vi gick och köpte en ny mascara till mig, den heter Isadora mascara volume 2.0, den är ny och verkar bra! Jag köpte även ett rött nagellack från depend, det är inte ett vanligt rött, utan den har typ lite större glitter som man lägger på ett annat nagellack, suger på att förklara, jag ska visa er sen!
 
Nu i eftermiddag har jag en del läxor som måste göras. Men jag har bra koll på det och inget är så "skittråkigt" som vissa saker är.
När jag ska plugga mycket en eftermiddag så gör jag det alltid så mysigt på mitt rum, tänder ljus, sätter på bra musik och gör så gott jag kan utan att klaga på det (det går ju snabbare då!). Man får ju göra det bästa utav situationen!
 
Ha en bra eftermiddag/kväll!
Kraam♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback