ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Halloween-sminkning

Lite efter kanske, men men..
 
När det var Halloween så var jag inte på någon Halloween-fest, vilket jag faktiskt saknade, jag blev så himla sugen på att spöka ut mig å något sätt, så jag tog fram mer eller mindre allt smink som vi hade och höll på jättelänge, fy vad kul det va! Haha..
 Jag kan ju inte påstå att dt blev så fint, men roligt var det!
Bjuder på bilderna!
Ha det så bra!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback