ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

Lördag

Min bebis♥
Hejsan!
 
Då var det lördag, skönt! Biologi provet är över och kändes faktiskt riktigt lätt, hoppas att jag lyckas att få ett B eller A! Nu har jag "bara" 3 prov till, tisdag, onsdag och torsdag ligger de på, jippie...
Men denna veckan är den sista riktiga veckan, sen är det bara en vecka till då det blir mest julmys, sen tänker inte jag komma till skolan förens den 8 Januari 2014.
 
Nu i slutet av veckan har det varit storm som ni säkert har märkt eller hört. Den första snön har även lagts sig här i hålan! Olle är här idag och vi har varit ute och busat och myst, snart ska jag och mamma och Olle gå en runda. Nu är det är så kallt för honom har han en liten kappa på sig, som han verkligen inte gillar. Han blir jättesur när man sätter på den på honom! Så söt är han ♥
 
Jag har inte haft tid att fota och visa sakerna som jag fått i adventskalendern denna veckan, men nu kommer alla komma på en och samma gång, haha.
 
Hörs senare♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback