ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

♥1 December♥

Nu är december här! Såå kul. Jag älskar denna månaden, snön (som förhoppningsvis snart kommer) julklappar, träffa släkten, alla ljus och fina stjärnor, det är såå mysig!
 
Denna veckan har det blivit dålig uppdatering, det är för att min dator har virus så jag har inte vågat använda den. Men idag ska pappa kolla vad det är för virus och ta bort det. Jag är väldigt fotosugen, men jag vet inte riktigt vad jag ska fota..
Jag kommer nog på något!
 
Idag är det julmarknad som jag Maja Emma och antagligen Linus ska gå på! Det ska bli mycket mysigt, sen ska jag hem och dricka glögg♥
 
Nu ska jag fortsätta baka saffranskrans!
 
Kram
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback