ellenofeliaaa.blogg.se
Jag är en glad tjej på 13år som bor i en liten by i Småland tillsammans med min familj. Jag går i 7an på högstadiet, där trivs jag väldigt bra! I min blogg kommer du få läsa om min vardag, vänner, foto och mycket annat! Hoppas att du tar dig tid att läsa ♥ Har du en blogg så kan du skriva en kommentar, så kan jag kolla in den! :D Ha de braa!

2a Advent♥☻

Hejsan!
 
Denna söndagsförmiddag har bestått utav papparkaksbak! Nu har vi flera burkar fyllda med pepparkakor, dock är det så att degen är mycket godare☻.
 
Nu är mormor o morfar här och snart tror jag att farmor och farfar också kommer, vi får se. Mamma hämtade olle innan. Det har snöat sjukt mycket hela förmiddagen, men nu har det gått över i regn.
 
Ikväll (och en stund i eftermiddag) måste jag plugga till de 3 kommande proven.
Jag är sååå spänd över biologi provet som vi ska få reda på på tisdag.
 
Måste plugga vidare nu!
Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback